Friday, October 23, 2009

Khas Untuk PJJ

Sekiranya anda menghadapi kesuntukan masa, pening, runsing dan sebagainya dalam menyiapkan tugasan anda, anda boleh menghubungi kami melalui email pjjmalaysia@gmail.com / 014 587 5518 untuk bertanyakan tentang tips peperiksaan, nota, tugasan  dan sebagainya.

Keutamaan kami adalah dalam bidang Sejarah, Geografi, Sains Politik, Pentadbiran Awam, Pengurusan, Sastera, Bhs Melayu dll. Sekiranya anda ingin melihat dengan lebih lanjut contoh-contoh assignment yang kami buat anda boleh melayari terus website INI

Tidak dinafikan tugas sebagai pelajar PJJ adalah berat berbanding pelajar sepenuh masa kerana anda mempunyai peluang yang terbatas untuk berjumpa dengan pensyarah anda.

Membuat tugasan yang lengkap dengan nota kaki atau footnote tidaklah sesukar mana namun memandangkan anda semua sangat sibuk dengan pekerjaan dan tanggungjawab terhadap keluarga telah menyebabkan anda semua rasa berserabut, pening, takda masa mencari bahan rujukan ke library.

Oleh itu ramai yang menghantar email kepada kami menyatakan bahawa tarikh dan masa untuk anda menghantar tugasan sudah dekat namun anda masih berasa blur dan terbayang dalam fikiran anda bahawa akan di bagi markah F atau kosong kerana tidak menghantar tugasan.

Namun anda semua jangan risau kerana anda boleh hubungi kami sekiranya memerlukan bantuan menyipakan tugasan tersebut. Kami akan cuba membantu setakat yang termampu dari segi teknik menjawab dan berkongsi nota.

Soalan tugasan yang disiarkan dalam blog ini adalah sebahagian daripada tutorial, soalan peperiksaan tahun lepas dan tugasan yang pernah kami buat sebagai pelajar sepenuh masa. Sebarang persamaan soalan dengan tugasan yang anda buat adalah hanya kebetulan.






0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Straightbrain Radar Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger