Sunday, March 24, 2013

Sukan Sepanjang Hayat Dan Rekreasi

Anda sebagai pendidik merupakan agen penting dalam merealisasikan agenda negara dalam membentuk dan malahirkan generasi dan masyarakat Malaysia yang sihat dan cergas. Melalui sukan sepanjang hayat dan rekreasi dapat membantu anda mencapai matlamat tersebut.

Tuliskan kertas konsep berkenaan pelaksanaan program bagi membudayakan sukan sepanjang hayat dan rekreasi di sekolah. Kertas Konsep berkenaan harus mengandungi aktiviti sepanjang tahun.yang realistik dan mampu dilaksanakan di sekolah. 

Nyatakan contoh-contoh program tersebut serta huraian yang tepat dan jelas berkaitan pelaksanaannya. Penulisan anda haruslah disokong dengan teori, kajian atau pandangan dan pendapat dari pakar. 

Sediakan juga satu contoh brosur berkaitan salah satu program yang dilaksanakan secara kreatif dan inovatif yang mampu menarik perhatian murid di sekolah.

Tugasan ini sebenarnya kami pernah buat sebelum ini cuma mungkin soalannya diubah-ubah setiap semester. Namun kehendak soalan sebenarnya adalah hampir sama setiap semester.

Sekiranya anda semua berasa pening sebab dah takdea idea, sibuk menguruskan kerja sehingga tidak ada masa untuk menaip tugasan. Anda boleh terus ke SINI untuk mendapatkan khidmat menaip tugasan atau ke SINI untuk mendapatkan contoh tugasan terdahulu sebagai rujukan.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Straightbrain Radar Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger